Τετάρτη, 12 Ιουλίου 2017

Έμφραγμα: Ποια διατροφή μειώνει τις πιθανότητες;



Υπάρχουν τροφές οι οποίες και με τη βούλα της επιστήμης που ωφελούν την καρδιά μας!


Το άγχος, το κάπνισμα, η υπέρταση και οι παθήσεις της καρδιάς σίγουρα την επιβαρύνουν αλλά μπορούμε όπως προκύπτει από επιστημονικές μελέτες μέσω της διατροφής μας να την ωφελήσουμε, κάνοντας τις σωστές επιλογές.
Δείτε τι να βάλετε στο πιάτο σας για την υγεία της καρδιάς σας.
Φράουλες






Οι φράουλες μαζί με τα βατόμουρα, τα σμέουρα και τα μύρτιλλα, έχουν αντιφλεγμονώδη δράση λόγω των φαινολών που περιέχουν, μειώνοντας τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών παθήσεων και καρκίνου.
Βρώμη





Ακριβώς επειδή είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, η βρώμη μπορεί να μειώσει τα επίπεδα της «κακής» LDL χοληστερίνης και να βοηθήσει στο να διατηρηθούν οι αρτηρίες «καθαρές».
Σολομός






Το ψάρι αυτό είναι πλούσιο σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και μπορεί να επιδράσει αποτελεσματικά στη μείωση της υψηλής πίεσης και να αποτρέψει τη δημιουργία θρόμβων.
Ελαιόλαδο





Το ελαιόλαδο είναι γνωστό για την ευεργετική του δράση όσον αφορά στην καρδιά, αφού βοηθά στη μείωση της «κακής» χοληστερόλης και του κινδύνου εμφάνισης καρδιακών παθήσεων.
Όσπρια






Αν οι φακές, τα ρεβίθια και τα φασόλια αποτελούν ακόμη τον παιδικό σας εφιάλτη, πρέπει να αναθεωρήσετε. Περιέχουν, μεταξύ άλλων, τα απαραίτητα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, ασβέστιο και διαλυτές φυτικές ίνες. Τουλάχιστον τρία σε ένα δηλαδή.
Λιναρόσπορος





Αν και δεν είναι ευρέως γνωστός, ο λιναρόσπορος είναι γεμάτος φυτικές ίνες και ωμέγα-3 και ωμέγα-6 λιπαρά οξέα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου